March 24 2022

Luminar Neo is beschikbaar in de Microsoft Store op Windows

Windows-gebruikers kunnen profiteren van innovatieve, op kunstmatige intelligentie gebaseerde tools om hun fotobewerking mogelijk te maken.

NEW YORK, NY - 24 maart 2022 — Skylum kondigt met trots aan dat Luminar Neo nu beschikbaar is in de Microsoft Store op Windows en volledig compatibel is met Windows 11. Luminar Neo biedt uitzonderlijke mogelijkheden op basis van kunstmatige intelligentie en een nieuwe geoptimaliseerde engine en een geweldige gebruikerservaring.

Luminar Neo helpt u afbeeldingen te maken zoals u ze zich voorstelt. Op AI gebaseerde tools versnellen het bewerkingsproces voor geavanceerde fotografen, terwijl fotografen met elk ervaringsniveau professioneel ogende resultaten kunnen behalen.

"Luminar Neo is helemaal opnieuw gebouwd op een nieuwe engine, met gloednieuwe AI-tools om snel wat anders tijdrovende reparaties uit te voeren, zoals het verwijderen van hoogspanningsleidingen uit een landschap en het compenseren van slechte verlichting", zegt Ivan Kutanin, CEO van Skylum. "We helpen graag zoveel mogelijk mensen bij het maken van foto's waar ze trots op zijn."

Skylum lanceerde eerder Luminar AI op Windows en de applicatie werd tentoongesteld tijdens de Windows 11-aankondiging in de zomer van 2021 om te benadrukken hoe apps op Windows 11 kunstmatige intelligentie kunnen gebruiken om menselijke creativiteit te ondersteunen. Nu is de volledige lijn van Luminar-producten beschikbaar op Windows-platforms, inclusief de geheel nieuwe Luminar Neo. De missie van het Skylum-team is om miljoenen mensen in staat te stellen hun creatieve ideeën tot leven te brengen, en het aanbieden van Luminar Neo in de Microsoft Store is weer een grote stap om Windows-gebruikers nog meer waarde en tools te bieden om creatieve fotografietaken uit te voeren.

"De AI- en ML-fotobewerkingsmogelijkheden van Luminar Neo vormen een perfecte aanvulling op Windows 11, wat nieuwe niveaus van snelheid en efficiëntie brengt voor de belangrijkste fotobeheertaken." — Giorgio Sardo, General Manager, Microsoft Store

Skylum is verheugd en vereerd om deel uit te maken van de Microsoft-ervaring als onafhankelijke softwareontwikkelaar. We kijken uit naar de voortdurende uitbreiding van het distributienetwerk van Microsoft en hebben de nieuwste verbeteringen in Windows 11 omarmd met Luminar Neo. Probeer Luminar Neo vandaag nog op uw Windows 11-installatie.

Over Skylum Software
Skylum is een wereldwijd bedrijf op het gebied van beeldtechnologie dat zich richt op het creëren van tools die het gemakkelijker maken om dingen voor elkaar te krijgen. Luminar Neo brengt de foto's zoals u ze zich voorstelde dichterbij, met geavanceerde op AI gebaseerde technologieën die de artiest nog steeds volledige controle geven over het uiteindelijke resultaat. Skylum heeft de Red Dot Award, Apple's Best of Year, Best Imaging Software van TIPA en EISA gewonnen, evenals verschillende andere industriële topprijzen. Ga voor meer informatie over Skylum naar https://skylum.com.

Luminar Neo is beschikbaar in de Microsoft Store op Windows

Luminar Neo is beschikbaar in de Microsoft Store op Windows(11)