October 30 2020

Skylum kondigt partnerschap met Western Digital aan

Klanten van SanDisk Portable SSD ontvangen een gratis proefperiode van 90 dagen van de Luminar 4 AI verbeterde creatieve fotosoftware.

NEW YORK, NY – 30 oktober 2020 — Skylum en Western Digital slaan de handen ineen om creatievelingen te helpen boeiende foto's te maken die ze willen delen. Klanten van Western Digital die een SanDisk Portable SSD of SanDisk Extreme Pro Portable SSD kopen, ontvangen een speciale aanbieding voor een licentie van 90 dagen van Luminar 4. Fotografen kunnen prachtige beelden snel bewerken met de innovatieve AI technologie van Luminar.

Western Digital Corporation is een Amerikaanse fabrikant van harde schijven en een gegevensopslagbedrijf dat een revolutie teweeg heeft gebracht in de opslag van gegevens, met onder meer IoT-toepassingen, real-time analyses en virtuele opslag. Het uitgebreide portfolio van professionele opslagmerken van het bedrijf bestaat o.a. uit de merken TechnologyTM, SanDisk® en WD®.

Skylum staat bekend om haar resultaatgerichte benadering van fotobewerking die voor iedereen toegankelijk is: van professionele fotografen en communicatoren tot amateurliefhebbers. Het succes van Skylum berust op haar constante innovatie en haar focus op klanten die minder tijd willen besteden aan het verkrijgen van hoogwaardige, unieke resultaten.

“Bij Skylum zijn we altijd aan het innoveren om creatievelingen te helpen minder tijd te besteden aan het maken van hun beste afbeeldingen. We zijn ook verheugd om samen te gaan werken met Western Digital, een baanbrekende leider in opslagoplossingen, om de creativiteit van de fotografiegemeenschap te ondersteunen'', aldus Alex Tsepko, CEO van Skylum.

Het partnerschap is een logische samenwerking, aangezien Western Digital al lang een voortrekkersrol speelt in baanbrekende innovaties op het gebied van digitale inhoud en workflow, van de uitvinding van de eerste harde schijf tot recente verbeteringen in 3D NAND, een flashgeheugentechnologie van de volgende generatie. Door twee innovatieve bedrijven samen te brengen, voegt het partnerschap tussen Skylum en Western Digital waarde toe voor de markt voor makers van digitale inhoud.

De aanbieding is geldig via de winkel van Western Digital, als klanten een SanDisk Extreme Portable SSD of de SanDisk Extreme Pro Portable SSD kopen. De aanbieding geldt alleen voor eén (1) Luminar 4 product voor elke nieuwe Skylum gebruikersaccount. De aanbieding moet vóór 31 december 2020 worden ingewisseld. Voor meer informatie ga naar https://skylum.com/l/sandisk

Over Skylum Software
Skylum is een wereldwijd bedrijf op het gebied van beeldtechnologie dat zich richt op het maken van tools die het voor creatievelingen gemakkelijker maken om dingen voor elkaar te krijgen. Luminar van Skylum ontketent creativiteit door het innovatieve gebruik van geautomatiseerde en intelligente beeldverwerking waardoor de kunstenaar nog steeds volledige controle over het eindproduct heeft. Skylum heeft de Red Dot Award, Apple's Best of Year, "Best Imaging Software" van TIPA en EISA gewonnen, evenals verschillende andere topprijzen in de branche. Ga voor meer informatie over Skylum naar http://skylum.com.

Skylum kondigt partnerschap met Western Digital aan

Skylum kondigt partnerschap met Western Digital aan(11)